tiistai 28. huhtikuuta 2015

Kirpputorilla myymässä

Viimeinkin sain varattua pöydän muutamaksi viikoksi kirpputorilta. Tytön vuosien varrella pieneksi jääneet vaatteet ja lelut ovat olleet laatikoihin pakattuna varaston nurkassa. Osan olen joskus saanut myytyä tori.fi:n kautta, mutta vielä niitä on ollut paljon jäljellä. Nyt sitten silitin ja ja tarkistin kaikki vaatteet läpi, miettien samalla, olisinko itse valmis ostamaan kyseisen vaatteen vai joutaako se tosiaankin pois. Hain kirpparilta hintalappuja kotiin, joten sain hinnoittelunkin tehtyä kotona.




Yllättävän hyvin meni heti ensimmäisen viikon aikana tavaroita kaupaksi. Netin kautta pystyin seuraamaan myyntiä, joten hyvin pysyy tilanteen tasalla. Täytyy silloin tällöin käydä järjestelemässä ja täydentämässä hyllyjä, sillä itse ainakin kierrän kaukaa sotkuiset ja täyteen tungetut myyntipöydät. Hinnat olin tarkoituksella laittanut mataliksi, jotta varmasti menee kaupaksi. Kotiin en halua kantaa kassikaupalla tavaraa takaisin. Suurin osa vaatteista ei ollut mitään merkkitavaraa, mutta kyllä minä niitä omalle lapselleni olen pystynyt hyvällä mielellä pukemaan. 




Nyt kun olen saanut varastoa vähän tyhjennettyä, voi odotella sitä että pääsee kunnolla ulkohommiin. Meillä on vieläkin vähän lumikinoksia pihamaalla ja maa on kovin märkää, joten nurmikon haravointi saa vielä vähän odottaa. Ensimmäiset krookukset kuitenkin jo kurkistelevat maasta.